Sunday, October 18, 2015

Projek tanam Timun dan Ketumbar (Part 4) - 18/10/2015

Alhamdulillah dari 8 pasu , so far 2 dah kiok dan 6 lagi dah kuar sulur paut. Yg 2_kiok bwh teduhan agak x sesuai kot. X pa masih jauh lagi perjalanan pokok mentimun aku ni. Nak kena jaga 6 pokok lagi , ada potensi tapi x tau ... Mungkin ilmu x cukup di Dada utk bercucuk tanam dalam pasu ni.
Hari membaja: Baja Tahi Ayam
But APA salahnya mencuba yerk.
P.s ketumbar dah x report SBB keadaan meyedihkan.
Lepas ni akan lapor kan pasal timun la ye.

No comments:

Baru Beli 3D Printer? Ini 10 Laman Web untuk Cari Model 3D Percuma

 Sejak mula menggunakan Bambu Lab P2S Combo , antara soalan pertama yang bermain dalam kepala saya ialah: “Dekat mana nak cari benda menarik...