Saturday, October 07, 2006

First Posting

Teratak pada zaman dahulu terletak ditengah bendang/sawah padi. Tempat rehat untuk melepas lelah selepas penat menanam padi. Tapi zaman sekarang dah tak ada dah ... jarang-jarang ada bendang/sawah padi yang mempunyai teratak. Jadi aku nama kan blog aku ni teratak sebab dulu-dulu masa kecik aku suka dok kat teratak ni. Menengok matahari naik atau turun .. seronok woo ... Sedeh nyer bila teringat masa dulu.

Tapi kini - teratak-buluh blog tempat aku , kengkawan dan pelawat untuk melepaskan lelah dan berehat. Aku cuba untuk meringkas seringkas mungkin apa yg ingin aku paparkan kat sini. Arios

Salam Sayang Untuk Semua

No comments:

Pengurusan Air Untuk Ternak Ikan Air Tawar

Kriteria Air Berkualiti - Kimia: Kandungan Oksigen Terlarut (DO): Lebih daripada 4.0 mg/l (Disyorkan lebih daripada 5.0 mg/l) pH: 6.5 - 8....